mebloform logo

Menü
 
 

Pakiet kompetencji specjalnie dla naszych klientów!

Począwszy od działu handlowego, poprzez dział konstrukcji, zakupów oraz produkcji aż po dział koordynacji projektów nasi pracownicy pracują w międzynarodowym zespole ręka w rękę, by zagwarantować sprawną realizację projektu od pierwszego nawiązania kontaktu aż po bezproblemowy odbiór zakończonych robót. 

Dział Handlowy, Kalkulacje oraz Sporządzanie Ofert

Nasz zespół odpowie na Państwa zapytania i chętnie sporządzi indywidualną ofertę.

Dział Konstrukcyjny

W dziale konstrukcyjnym sporządza się szczegółowe plany wykonawcze włącznie z zestawieniami materiałowymi. Koordynacja procesów produkcyjnych oraz planowanie zdolności produkcyjnej przebiega na podstawie wyliczonego czasu technologicznego aktualnego projektu oraz jest zależna od budowy i konkretnych ilości mebli.

Dział Zakupów

Nasz zespół odpowiada za organizację wszelkich niezbędnych materiałów i akcesorii. Przy produkcji wszelkich wyrobów działamy we współpracy z naszymi długoletnimi dostawcami na międzynarodowym rynku.

Koordynacja Projektów

To Dział Koordynacji Projektów przejmuje główne dowodzenie nad całym przebiegiem projektu, zarówno w firmie jak i w miejscu wykonywania projektu.
Nasi wielojęzyczni kierownicy projektów stanowią centralną jednostkę odpowiedzialną za koordynację przebiegu zleconych przez Państwa projektów. Nasz zespół charakteryzuje się m. in. doświadczeniem w branży meblarskiej, wysokimi kompetencjami, kreatywnością oraz poczuciem odpowiedzialności. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z [ Polityką prywatności ]. Korzystając ze strony wyażasz na to zgodę [ OK ].